I Generation Peps härliga filmklipp får vi se hur prinsessan Estelle kiknar av skratt när prins Daniel springer efter henne i hinderbanan. Estelle har på sig ett par grå träningstights och en blå jacka från Generation Peps samarbete med H&M, skriver bloggen The Royals and I.
Daniel och Victoria startade organisationen Generation Pep för att uppmuntra barn och unga att röra på sig. Den färgsprakande kollektionen släpptes i höstas och finns att köpa i utvalda H&M-butiker samt online.
Estelles träningsjacka i blått kostar 149 kronor och tightsen 99 kronor.
Foto: IBL
5 kommentarer till “Estelle i Gen Pep x H&M”
Ok lidt reklame skal der jo til 😉
Går ud fra det er forældrenes valg
sa bra att aven lilla E kan fungera som reklampelare till HM. Da gar aktien bra sa blir sv folket glada, o kungahuset likasa, och Perssons mest av alla…..
Sv Dam nya roll – annonspelare?
Tack för pilen!
Tom lilla E ar nu reklampelare for HM aktien.
Det blir mer och mer anmärkningsvärt att de yngre kungligheterna är reklampelare för främst HM där de är god vän och aktieägare. Undrar vad de har för ersättning förutom att de får gratis kläder? Det är inte rätt.